Santal Dulce din Natură este o gamă nouă care conține trei sortimente de băuturi răcoritoare necarbonatate ce au la bază doar ingrediente 100% de origine naturală, au un conținut de fruct de minimum 60% si 70% si nu conțin zaharuri adăugate, coloranți, gluten, conservanți sau alte arome artificiale.
Cele trei sortimente Santal Dulce din Natură sunt aromate și răcoritoare, având un gust dulce și plăcut, dat doar de dulceața cu care fructele sunt îndulcite de la natură. Savoarea acestor sucuri de fructe este rezultatul combinării celor două fructe selectate pentru a da o aromă desăvârșită fiecărui sortiment în parte: Pere & mere, Ananas & lămâie, Piersici & struguri.
Santal Nectar Bananeeste cel mai nou sortiment care vine sa completeze gama de nectaruri existentă (piersici, ananas, caise, mere verzi, portocale, pere).
Noua gamă Santal DUO Light vine să completeze categoria Santal still drink și este formată din trei gusturi: Mango&Portocală, Piersică&Lămâie și Portocală&Maracuja.
Aceasta gamă este gândită în ideea de a combina două fructe atent selecționate, astfel încât gustul obținut să fie unul exotic, aromat, răcoritor și revigorant.
Conceptul care a stat la baza Gamei Santal DUO Light a fost reducerea cantității de zahăr adăugat și înlocuirea acestuia cu stevia, care este un îndulcitor natural, cu un conținut scăzut de calorii. Așadar, cele trei sortimente light din această gamă sunt relevante pentru un stil de viață mai sănătos și se adresează zonei de produse funcționale.
Noua gama Santal Active Drink vine sa completeze categoria Santal still drink si este formata din trei sortimente: Fructe exotice & morcovi, Fructe rosii & morcovi si Portocale & morcovi. Noile gusturi Santal Active Drink, in care sunt combinate armonios fructe special selectate pentru un gust desavarsit, sunt menite sa revigoreze, să aducă savoare, dar si sa ofere un aport de vitamine si antioxidanti, prin adaosul de morcovi, patrunzand astfel in zona produselor functionale.
Gama TOP conține băuturi răcoritoare pe bază de sucuri și/sau piureuri de fructe, cu adaos de zahăr, acizi citrici, arome, coloranți, conservanți și apă. Sunt produse lejere, răcoritoare, aromate, obținute dintr-o selecție variată sau mixuri de fructe.
Grupul Italian Parmalat activează în domeniul industriei alimentare încă din anul 1961, având o strategie multinațională dedicată consumatorilor din întreaga lume, prin contribuirea la îmbunătățirea permanentă a stării de bine a acestora.
Obiectivul principal al Grupului este de a crea valoare pentru acționarii săi, respectând principiile etice ale comportamentului în afaceri. Acest obiectiv se regăsește și în funcția socială a grupului, prin încurajarea dezvoltării profesionale a angajaților și a partenerilor săi, servind comunitățile în cadrul cărora acționează, prin contribuții la progresul economic și social al acestora.
Ne dorim ca Parmalat să devină unul dintre principalii jucători de pe piața mondială a produselor funcționale cu înaltă valoare nutrițională adăugată pentru consumatori, prin aportul de elemente nutritive benefice. De asemenea, Parmalat țintește să devină lider în producția și comercializarea anumitor categorii de produse, în țări cu un potențial ridicat de creștere pentru Grup.
Atât laptele și produsele derivate din lapte, cât și băuturile pe bază de fructe, sunt alimente cu rol esențial în dieta zilnică a oricărei persoane. Aceste produse vor deveni sortimentele cheie pentru Grup.
Grupul Parmalat este construit pe cele mai înalte standarde de guvernanță corporativă și responsabilitate socială, ghidându-se după principii solide, precum etica în afaceri, onestitatea și corectitudinea, toate în conformitate cu legislația specifică ce se impune sectorului industrial.
Valori:
Grupul Italian Parmalat activează în domeniul industriei alimentare încă din anul 1961, având o strategie multinațională dedicată consumatorilor din întreaga lume, prin contribuirea la îmbunătățirea permanentă a stării de bine a acestora.
Obiectivul principal al Grupului este de a crea valoare pentru acționarii săi, respectând principiile etice ale comportamentului în afaceri. Acest obiectiv se regăsește și în funcția socială a grupului, prin încurajarea dezvoltării profesionale a angajaților și a partenerilor săi, servind comunitățile în cadrul cărora acționează, prin contribuții la progresul economic și social al acestora.
Ne dorim ca Parmalat să devină unul dintre principalii jucători de pe piața mondială a produselor funcționale cu înaltă valoare nutrițională adăugată pentru consumatori, prin aportul de elemente nutritive benefice. De asemenea, Parmalat țintește să devină lider în producția și comercializarea anumitor categorii de produse, în țări cu un potențial ridicat de creștere pentru Grup.
Atât laptele și produsele derivate din lapte, cât și băuturile pe bază de fructe, sunt alimente cu rol esențial în dieta zilnică a oricărei persoane. Aceste produse vor deveni sortimentele cheie pentru Grup.
Grupul Parmalat este construit pe cele mai înalte standarde de guvernanță corporativă și responsabilitate socială, ghidându-se după principii solide, precum etica în afaceri, onestitatea și corectitudinea, toate în conformitate cu legislația specifică ce se impune sectorului industrial.
Valori: