Santal Dulce din Natură este o gamă nouă care conține trei sortimente de băuturi răcoritoare necarbonatate ce au la bază doar ingrediente 100% de origine naturală, au un conținut de fruct de minimum 60% si 70% si nu conțin zaharuri adăugate, coloranți, gluten, conservanți sau alte arome artificiale.
Cele trei sortimente Santal Dulce din Natură sunt aromate și răcoritoare, având un gust dulce și plăcut, dat doar de dulceața cu care fructele sunt îndulcite de la natură. Savoarea acestor sucuri de fructe este rezultatul combinării celor două fructe selectate pentru a da o aromă desăvârșită fiecărui sortiment în parte: Pere & mere, Ananas & lămâie, Piersici & struguri.
Santal Nectar Bananeeste cel mai nou sortiment care vine sa completeze gama de nectaruri existentă (piersici, ananas, caise, mere verzi, portocale, pere).
Noua gamă Santal DUO Light vine să completeze categoria Santal still drink și este formată din trei gusturi: Mango&Portocală, Piersică&Lămâie și Portocală&Maracuja.
Aceasta gamă este gândită în ideea de a combina două fructe atent selecționate, astfel încât gustul obținut să fie unul exotic, aromat, răcoritor și revigorant.
Conceptul care a stat la baza Gamei Santal DUO Light a fost reducerea cantității de zahăr adăugat și înlocuirea acestuia cu stevia, care este un îndulcitor natural, cu un conținut scăzut de calorii. Așadar, cele trei sortimente light din această gamă sunt relevante pentru un stil de viață mai sănătos și se adresează zonei de produse funcționale.
Noua gama Santal Active Drink vine sa completeze categoria Santal still drink si este formata din trei sortimente: Fructe exotice & morcovi, Fructe rosii & morcovi si Portocale & morcovi. Noile gusturi Santal Active Drink, in care sunt combinate armonios fructe special selectate pentru un gust desavarsit, sunt menite sa revigoreze, să aducă savoare, dar si sa ofere un aport de vitamine si antioxidanti, prin adaosul de morcovi, patrunzand astfel in zona produselor functionale.
Gama TOP conține băuturi răcoritoare pe bază de sucuri și/sau piureuri de fructe, cu adaos de zahăr, acizi citrici, arome, coloranți, conservanți și apă. Sunt produse lejere, răcoritoare, aromate, obținute dintr-o selecție variată sau mixuri de fructe.
Parmalat Spa este o companie listată la Bursa de Valori italiană și care face parte, începând din 15 iulie 2011, din Grupul Lactalis, care este un competitor mondial în producția și distribuția de alimente dedicate hranei și menținerii stării de bine zilnice a consumatorilor: lapte, produse lactate (iaurt, smântână, deserturi pe bază de sosuri și brânză) și băuturi din fructe, produse care au generat venituri de aproximativ 5,6 miliarde de euro in 2014.
Grupul Lactalis este prezent în 33 de țări din Europa, America de Nord si America de Sud, Africa și Australia, având un numar de 73 de fabrici în care lucrează peste 16.000 de oameni.
Parmalat vine cu o puternică tradiție în inovație, dezvoltând produse cu o valoare nutrițională ridicată în scopul îmbunătățirii dietei si alimentației consumatorilor săi.
Brandurile internaționale ale Grupului sunt: Parmalat pentru lapte și produse lactate și Santal pentru băuturi din fructe. Zymil, Vaalia și Omega 3 sunt branduri internaționale dedicate produselor funcționale. Printre alte branduri locale care joacă un rol cheie în piețele în care sunt comercializate, cele mai importante sunt: Beatrice, Lactantia, Black Diamond și Astro în Canada; Pauls, Ice Break, Oak și Breaka în Australia; Centrale del Latte di Roma, Chef, Berna, Sole, Puro Blu și Carnini în Italia; Sorrento și Precious în Statele Unite ale Americii; Frica și La Campiña în Venezuela; Bonnita, Everfresh, Simonsberg, Melrose, Steri Stumpie și Purejoy în Africa de Sud; Proleche în Columbia; Galbani și Président sunt mărci de licență exclusivă pentru Grupul GAL în America.
Parmalat a comercializat pentru prima data în România sucurile naturale de fructe Santal în anul 1991.
În anul 1996 a fost înființata compania Parmalat România, iar timp de 4 ani, producția a fost realizată prin intermediul unui producator local, încheindu-se un contract de asociere în acest sens.
În anul 2000, Parmalat România a început să producă sucurile Santal în fabrica proprie, diversificându-și gama de produse.
Parmalat produce în România sucuri naturale de fructe, fără a avea o divizie specializată pentru fabricarea de produse lactate.
La sfârșitul anului 2015, compania deținea pozitia de leader de piață în cele doua mari categorii ale pieței de sucuri necarbonatate: sucuri de fructe 100%, cu o cotă de piață de 15% și nectaruri, cu o cotă de piață de 19.6%.
Materia primă necesară producerii sucurilor naturale de fructe provine din import, în timp ce produsele sunt comercializate, în proporție de 98%, pe piața internă.
Exporturile vizează țări precum: Bulgaria, Kosovo, Anglia, Cipru.
Parmalat Spa este o companie listată la Bursa de Valori italiană și care face parte, începând din 15 iulie 2011, din Grupul Lactalis, care este un competitor mondial în producția și distribuția de alimente dedicate hranei și menținerii stării de bine zilnice a consumatorilor: lapte, produse lactate (iaurt, smântână, deserturi pe bază de sosuri și brânză) și băuturi din fructe, produse care au generat venituri de aproximativ 5,6 miliarde de euro in 2014.
Grupul Lactalis este prezent în 33 de țări din Europa, America de Nord si America de Sud, Africa și Australia, având un numar de 73 de fabrici în care lucrează peste 16.000 de oameni.
Parmalat vine cu o puternică tradiție în inovație, dezvoltând produse cu o valoare nutrițională ridicată în scopul îmbunătățirii dietei si alimentației consumatorilor săi.
Brandurile internaționale ale Grupului sunt: Parmalat pentru lapte și produse lactate și Santal pentru băuturi din fructe. Zymil, Vaalia și Omega 3 sunt branduri internaționale dedicate produselor funcționale. Printre alte branduri locale care joacă un rol cheie în piețele în care sunt comercializate, cele mai importante sunt: Beatrice, Lactantia, Black Diamond și Astro în Canada; Pauls, Ice Break, Oak și Breaka în Australia; Centrale del Latte di Roma, Chef, Berna, Sole, Puro Blu și Carnini în Italia; Sorrento și Precious în Statele Unite ale Americii; Frica și La Campiña în Venezuela; Bonnita, Everfresh, Simonsberg, Melrose, Steri Stumpie și Purejoy în Africa de Sud; Proleche în Columbia; Galbani și Président sunt mărci de licență exclusivă pentru Grupul GAL în America.
Parmalat a comercializat pentru prima data în România sucurile naturale de fructe Santal în anul 1991.
În anul 1996 a fost înființata compania Parmalat România, iar timp de 4 ani, producția a fost realizată prin intermediul unui producator local, încheindu-se un contract de asociere în acest sens.
În anul 2000, Parmalat România a început să producă sucurile Santal în fabrica proprie, diversificându-și gama de produse.
Parmalat produce în România sucuri naturale de fructe, fără a avea o divizie specializată pentru fabricarea de produse lactate.
La sfârșitul anului 2015, compania deținea pozitia de leader de piață în cele doua mari categorii ale pieței de sucuri necarbonatate: sucuri de fructe 100%, cu o cotă de piață de 15% și nectaruri, cu o cotă de piață de 19.6%.
Materia primă necesară producerii sucurilor naturale de fructe provine din import, în timp ce produsele sunt comercializate, în proporție de 98%, pe piața internă.
Exporturile vizează țări precum: Bulgaria, Kosovo, Anglia, Cipru.