Santal Dulce din Natură este o gamă nouă care conține trei sortimente de băuturi răcoritoare necarbonatate ce au la bază doar ingrediente 100% de origine naturală, au un conținut de fruct de minimum 60% si 70% si nu conțin zaharuri adăugate, coloranți, gluten, conservanți sau alte arome artificiale.
Cele trei sortimente Santal Dulce din Natură sunt aromate și răcoritoare, având un gust dulce și plăcut, dat doar de dulceața cu care fructele sunt îndulcite de la natură. Savoarea acestor sucuri de fructe este rezultatul combinării celor două fructe selectate pentru a da o aromă desăvârșită fiecărui sortiment în parte: Pere & mere, Ananas & lămâie, Piersici & struguri.
Santal Nectar Bananeeste cel mai nou sortiment care vine sa completeze gama de nectaruri existentă (piersici, ananas, caise, mere verzi, portocale, pere).
Noua gamă Santal DUO Light vine să completeze categoria Santal still drink și este formată din trei gusturi: Mango&Portocală, Piersică&Lămâie și Portocală&Maracuja.
Aceasta gamă este gândită în ideea de a combina două fructe atent selecționate, astfel încât gustul obținut să fie unul exotic, aromat, răcoritor și revigorant.
Conceptul care a stat la baza Gamei Santal DUO Light a fost reducerea cantității de zahăr adăugat și înlocuirea acestuia cu stevia, care este un îndulcitor natural, cu un conținut scăzut de calorii. Așadar, cele trei sortimente light din această gamă sunt relevante pentru un stil de viață mai sănătos și se adresează zonei de produse funcționale.
Noua gama Santal Active Drink vine sa completeze categoria Santal still drink si este formata din trei sortimente: Fructe exotice & morcovi, Fructe rosii & morcovi si Portocale & morcovi. Noile gusturi Santal Active Drink, in care sunt combinate armonios fructe special selectate pentru un gust desavarsit, sunt menite sa revigoreze, să aducă savoare, dar si sa ofere un aport de vitamine si antioxidanti, prin adaosul de morcovi, patrunzand astfel in zona produselor functionale.
Gama TOP conține băuturi răcoritoare pe bază de sucuri și/sau piureuri de fructe, cu adaos de zahăr, acizi citrici, arome, coloranți, conservanți și apă. Sunt produse lejere, răcoritoare, aromate, obținute dintr-o selecție variată sau mixuri de fructe.
Valorile fundamentale reprezentative pentru imaginea Parmalat sunt:
Un concept cheie în cadrul valorilor Parmalat este acela al stării de bine.
Preocupându-ne constant pentru starea de bine a consumatorilor noștri, acest concept are rol multiplu, asigurând nu doar o nutriție echilibrată și sănătoasă, ci și un control nutrițional.
Logoul Parmalat este caracterizat prin numele înconjurat de două semi-elipse (sau scuturi) care creează o legătură directă între nume și elementul grafic în sine.
Petalele multicolore aranjate radial amintesc de diferențierea în linia de produse Parmalat, în timp ce scuturile ce învăluie numele induc ideea protecției și fac referire la multiplele departamente ale companiei.
Floarea reamintește de activitățile companiei, toate conectate cu Natura, în timp ce, aceleași petale pot să sugereze de mici picături de lapte. Galbenul pistilului de floare, poziționat central, este o culoare afectivă dar, totodată, este culoarea inovației și a creativității.
Inovație Tehnologică
Grupul Parmalat a fost întotdeauna în poziția favorabilă de a dezvolta și achiziționa tehnologii de vârf în sectoarele cheie ale pieței alimentare, aflată în continuă expansiune.
Tehnologia, experiența și cunoștințele Grupului au făcut posibilă susținerea unei politici concentrate pe avantaje competitive, în termeni de calitate ridicată la prețuri accesibile, atât în ceea ce privește producția de lapte UHT, cât și în privința producției de sucuri de fructe.
În particular, cele mai importante avantaje tehnologice dezvoltate, cu respect față de competiție, se pot identifica în:
Tehnologii de vârf în producția de: lapte UHT, lapte ESL (microfiltarea), lapte funcțional (Zymil- cu conținut redus de lactoză; Omega 3; Fibresse), sucuri din fructe proaspete, sosuri albe bazate pe smântâna sau iaurturi probiotice, deserturi cu conținut redus de grăsimi și brânzeturi proaspete sau îmbogățite cu ingrediente funcționale.
Politică de Cercetare și Dezvoltare
Grupul Parmalat a fost cel mai important inovator în piața de lapte lichid (lapte procesat prin tehnologie UHT, ambalaje de carton în locul celor de sticlă, etc). Prin inovația adăugată în produs și în tehnologie, Grupul și-a consolidat în permanență poziția de lider, prezentând pieței soluții viabile, dedicate consumatorului aflat într-un proces permanent de schimbare. Inovația în ceea ce privește gama de produse la nivelul fiecărei țări în parte este coordonată de către centrul de Cercetare-Dezvoltare al Grupului, aflat la Collecchio, Parma, Italia. Grupul Parmalat intenționează să își concentreze politica de Cercetare & Dezvoltare în următoarele patru direcții:
Parmalat își propune să fie recunoscută pentru calitatea produselor sale și pentru capacitatea sa de a satisface și de a anticipa nevoile clienților. Tocmai de aceea, grupul controlează cu atenție fiecare proces din lanțul de producție.
Materii prime
Calitatea fiecarui produs începe cu materia primă. În laboratorul nostru, toate materiile prime sunt supuse unui control intens și sistematic al calității, putând astfel fi alese cu o deosebită grijă.
Controlul proceselor
Politica de calitatea și siguranța alimentelor a grupului Parmalat acoperă toate zonele companiei, începând cu dezvoltarea de produse și terminând cu produsul finit. În timpul fabricării de produse alimentare, siguranța alimentară este un aspect fundamental al calității. Din acest motiv, indiferent de nivelul la care se lucrează, de la achiziții de materii prime, la procesare și până la produsul finit, Parmalat respectă principiile HACCP.
Ambalaje
Ambalajul are un rol foarte important în protejarea produsului și în a-l face practic și atractiv pentru consumatorul final. În ambalajele noastre, produsele Santal sunt perfect protejate, fiind astfel menținută calitatea lor. Ambalajele sunt ușoare, nu se deteriorează și sunt ușor de transportat.
Produs final
Pentru noi, calitatea completă se remarcă atunci când clienții noștri sunt pe deplin satisfăcuți de produsele și serviciile noastre. Ei asociază termenul de calitate cu numele nostru si cu produsele noastre de marcă. Clienții satisfăcuți reprezintă un avantaj competitiv decisiv și asigură viitorul companiei.
Distribuție și post-vânzare
Prin sisteme specifice, Parmalat extinde controlul asupra calității și pe lanțul de distribuție și vânzare, asigurându-se astfel că produsele ajung în perfectă stare la consumatorul final.
Valorile fundamentale reprezentative pentru imaginea Parmalat sunt:
Un concept cheie în cadrul valorilor Parmalat este acela al stării de bine.
Preocupându-ne constant pentru starea de bine a consumatorilor noștri, acest concept are rol multiplu, asigurând nu doar o nutriție echilibrată și sănătoasă, ci și un control nutrițional.
Logoul Parmalat este caracterizat prin numele înconjurat de două semi-elipse (sau scuturi) care creează o legătură directă între nume și elementul grafic în sine.
Petalele multicolore aranjate radial amintesc de diferențierea în linia de produse Parmalat, în timp ce scuturile ce învăluie numele induc ideea protecției și fac referire la multiplele departamente ale companiei.
Floarea reamintește de activitățile companiei, toate conectate cu Natura, în timp ce, aceleași petale pot să sugereze de mici picături de lapte. Galbenul pistilului de floare, poziționat central, este o culoare afectivă dar, totodată, este culoarea inovației și a creativității.
Inovație Tehnologică
Grupul Parmalat a fost întotdeauna în poziția favorabilă de a dezvolta și achiziționa tehnologii de vârf în sectoarele cheie ale pieței alimentare, aflată în continuă expansiune.
Tehnologia, experiența și cunoștințele Grupului au făcut posibilă susținerea unei politici concentrate pe avantaje competitive, în termeni de calitate ridicată la prețuri accesibile, atât în ceea ce privește producția de lapte UHT, cât și în privința producției de sucuri de fructe.
În particular, cele mai importante avantaje tehnologice dezvoltate, cu respect față de competiție, se pot identifica în:
Tehnologii de vârf în producția de: lapte UHT, lapte ESL (microfiltarea), lapte funcțional (Zymil- cu conținut redus de lactoză; Omega 3; Fibresse), sucuri din fructe proaspete, sosuri albe bazate pe smântâna sau iaurturi probiotice, deserturi cu conținut redus de grăsimi și brânzeturi proaspete sau îmbogățite cu ingrediente funcționale.
Politică de Cercetare și Dezvoltare
Grupul Parmalat a fost cel mai important inovator în piața de lapte lichid (lapte procesat prin tehnologie UHT, ambalaje de carton în locul celor de sticlă, etc). Prin inovația adăugată în produs și în tehnologie, Grupul și-a consolidat în permanență poziția de lider, prezentând pieței soluții viabile, dedicate consumatorului aflat într-un proces permanent de schimbare. Inovația în ceea ce privește gama de produse la nivelul fiecărei țări în parte este coordonată de către centrul de Cercetare-Dezvoltare al Grupului, aflat la Collecchio, Parma, Italia. Grupul Parmalat intenționează să își concentreze politica de Cercetare & Dezvoltare în următoarele patru direcții:
Parmalat își propune să fie recunoscută pentru calitatea produselor sale și pentru capacitatea sa de a satisface și de a anticipa nevoile clienților. Tocmai de aceea, grupul controlează cu atenție fiecare proces din lanțul de producție.
Materii prime
Calitatea fiecarui produs începe cu materia primă. În laboratorul nostru, toate materiile prime sunt supuse unui control intens și sistematic al calității, putând astfel fi alese cu o deosebită grijă.
Controlul proceselor
Politica de calitatea și siguranța alimentelor a grupului Parmalat acoperă toate zonele companiei, începând cu dezvoltarea de produse și terminând cu produsul finit. În timpul fabricării de produse alimentare, siguranța alimentară este un aspect fundamental al calității. Din acest motiv, indiferent de nivelul la care se lucrează, de la achiziții de materii prime, la procesare și până la produsul finit, Parmalat respectă principiile HACCP.
Ambalaje
Ambalajul are un rol foarte important în protejarea produsului și în a-l face practic și atractiv pentru consumatorul final. În ambalajele noastre, produsele Santal sunt perfect protejate, fiind astfel menținută calitatea lor. Ambalajele sunt ușoare, nu se deteriorează și sunt ușor de transportat.
Produs final
Pentru noi, calitatea completă se remarcă atunci când clienții noștri sunt pe deplin satisfăcuți de produsele și serviciile noastre. Ei asociază termenul de calitate cu numele nostru si cu produsele noastre de marcă. Clienții satisfăcuți reprezintă un avantaj competitiv decisiv și asigură viitorul companiei.
Distribuție și post-vânzare
Prin sisteme specifice, Parmalat extinde controlul asupra calității și pe lanțul de distribuție și vânzare, asigurându-se astfel că produsele ajung în perfectă stare la consumatorul final.